Wednesday, March 25, 2009

Musnah sudah....$$$$$$$$

Terima Kasih Para Perwakilan....

Akhirnya, kebenaran sudah mati - dan kehancuran UMNO berada di hadapan kita semua. Tahniah Khairy, dan Tahniah semua perwakilan. Semoga kesilapan ini akan menyedarkan kita semua. Sesungguhnya memang benar - kita masih belum mahu insaf dan bertaubat, kita masih mahu berkiblatkan wang dan kepentingan diri. Selamat maju jaya kepada Pemuda UMNO Malaysia. Akhirnya, kita dapat jua seorang Ketua Pemuda UMNO Malaysia yang sudah pun didapati bersalah terlibat dalam politik wang. Apa-apa pun sebagai ahli Pemuda saya akur dengan keputusan tersebut, namun demikian saya tetap berasa malu mendapat seorang Ketua Pemuda yang jelas terlibat dengan politik wang, setelah Lembaga Disiplin UMNO membuktikannya sebelum ini.
Malu melihat cara dan gaya para penyokong Khairy yang seolah-olah begitu bongkak dan bangga dengan kemenangan yang penuh diselubungi dengan rasa curiga dan sangsi. Semoga kebenaran akan terselah jua akhirnya.

Wallahualam.

copy @ AzliShukri & edit by add

2 comments:

Unknown said...

makin mengarut UMNO ni..

salam ziarah..

MiSs aNySs said...

to add: u mst x bc my blog btul2 ney.... kn i kta i nk keja 4 two months ja...... 4 sure la in nk smbg blajo... i pown nk jd educated gak n nk msk politic. u dnt worry... i will cntinue my study asap i get the twrn.. tQ~